Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Κακοποίηση ζώων σε τσίρκο

Kακοποίηση ζώων σε τσίρκο
Απλά παραθέτω και λυπάμε για αυτό, πραγματικά λυπάμε ...
τα λόγια τα δικά μου είναι ένα τίποτα, είναι ένα μηδενικό μπροστά στην αθλιότητα των πραγμάτων που λέγονται άνθρωποι, λυπάμε που είμαι και εγώ άνθρωπος...
Προσωπικά δεν πατάω σε τσίρκο, μήπως πρέπει να κάνετε το ίδιο; μήπως πρέπει να σταματήσουν να πλουτίζουν κάποιοι με αυτά τα επαγγέλματα; μήπως πρέπει τελικά να κάνουμε πραγματικά κάτι;
Κιάν για κάποιους το να κλείσουν π.χ. μια τηλεόραση δεν αλλάζει κάτι και δεν το κάνουν γιατί πιστέυουν ότι δεν αξίζει τον κόπο, αφού δεν κάνουν χωρίς την τηλεόρασούλα και της μαλακίες που δίχνει, τουλάχιστόν το να μην πληρώνετε για να πάτε σε βασανισμούς ζώων μήπως αυτό για σας είναι κάτι;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη μου χαρά να δημοσιεύσεις ότι θέλεις απο το blog μου. Και τα δύο blog σου είναι πολύ καλά, το κάθε ένα στο είδος του. Ιδιαίτερα το mania πολύ πρωτότυπο σαν ιδέα. Μπορώ να σου στέλνω και εγώ κάποια αστεία/περίεργα όποτε βρίσκω.

Οσο για μένα χρειάζομαι κάθε δυνατή βοήθεια. ΤΑ ΖΩΑ, ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΑΙ ΜΗ, ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ. Πιστεύω ότι η σωστή δημοσιότητα και ενημέρωση βοηθάει κάθε αγώνα.Δεν γνωρίζω το κόσμο των bloggers. Τώρα αρχίζω και μαθαίνω. Και δυστυχώς δεν έχω χρόνο αρκετό για να γράφω περισσότερα.
Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι, Καλό βράδυ

thanos είπε...

τα σιχαινομαι τα τσιρκο...αλλα και αυτους που τα παρακολουθουν...

Ξευτίλα είπε...

Ακριβώς, και καμιά φορά φτένε παραπάνω αυτοί που τα παρακολουθούν, πρέπει να μάθουμε να μην είμαστε υπέρ στον βασανισμό των ζώων, πόσο μάλλων να τον πληρώσουμε κιόλας.