Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 'ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ' ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ..(ΜΠΟΥΡΔΕΣ)

Είπα ότι θα δυναμώσω την φωνή όσων θέλουν να καταφέρουν κάτι καλό, ότι είναι λίγο γίνετε πολλύ όταν είναι παραπάνω απο ένας, ας προσπαθήσουμε εμείς οι blogger να κάνουμε κάτι καλό, ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ....

Απο τον φίλο ουνάγκι δημοσιέυτηκε αυτό....

πριν μια βδομαδα διαβασα καπου
''κλεινουμε ολοι τις τηλεορασεις''
δεν εδωσα σημασια..
την επομενη μερα ξαναδιαβασα..και ξανα και ξανα..μεχρι που εγινε blogoπανικος με την αναδημοσιευση της προτασης αυτης.
Ε, λεω ας διαβασω σοβαρα το κειμενο που ακολουθει εκεινη την πλασμα την πανακριβη τηλεοραση( την οποια ετσι και την ειχα δεν προκειται να την εκλεινα στιγμη)..
Αρχικα διαβαζω οτι κλεινουμε την τηλεοραση ΟΛΗ την μερα...και αναρωτιεμαι εγω τωρα..
αντε να πεισεις την νοικοκυρα που σιδερωνει-μαγειρευει μπροστα στην τηλεοραση να μην δει πρωιναδικα..να της πεις τι?? οτι αν την κλεισει σημερα,αυριο ο Αρναουτογλου θα ασχολειται πλεον με το νομισματικο δικαιο και η Μελετη θα κανει σεμιναρια μετα την στηλη με τα ζωδια ''εφαρμοσμενης γραμμικης αλγεβρας''?
Αυτο σημαινει οτι ισως κατα την γνωμη μου επρεπε να κλεισουμε τις τηλεορασεις ΜΟΝΟ στα δελτια ειδησεων..γιατι εκει θα φαινοταν η πραγματικη δυναμη του τηλεθεατη..γιατι εκει κυριως μας μεταχειροζονται ως προβατα και μαλακες..
Στα @@ μου εμενα αν μεθαυριο οι ''γοργονες'' απο 20% τηλεθεαση πεσουν στο 10% !
Εκπομπες οπως της Στεφανιδου,Δρουζα,εκπομπες με gay στυλιστες,ανωμαλους,υστερικους,ξεκωλακια και αγαμητους κλπ κλπ δεν θελω να τις βλεπω μπροστα μου ολο τον χρονο,οχι μονο μια μερα,και αυτο κανω!
Πως γινεται ομως χρονια και χρονια αυτες οι εκπομπες να παιζονται,να ξαναπαιζονται και να τον ξαναπαιζουμε ομαδικως τελικα και καθε χρονο και χειροτερα?
Μηπως φταιει οτι δεν εχω μηχανακι της AGB η μηπως φταιει οτι τελικα..


ΠΡΕΠΕΙ να κλεισουμε τις τηλεορασεις 364 μερες τον χρονο και να τις ανοιξουμε ΜΟΝΟ για μια μερα?.

Γιατι τοτε θα φανει η δυναμη μας..αλλιως δεν πετυχαινουμε τιποτα..απλα θα στρουθοκαμηλισουμε για 24 ωρες(και πολυ σας λεω)..
Το πιθανοτερο ΣΕΝΑΡΙΟ για οσους τελικα παρουν την αποφαση να μην την ανοιξουν την Tv,ενω συνηθως την εχουν μονιμα ανοικτη, για 24 ωρες ειναι να λιωσουν σε κανα YOUTUBE και σε κανα TORRENTαδικο κατεβαζοντας ταινιες ακομα και σειρες τις οποιες εχασαν(!) κανοντας επανασταση..
Δεν χρειαζεται να αναφερουμε βεβαια οτι τα ατομα που εχουν ''μηχανακια'' ειναι ελαχιστα στην Ελλαδα,οποτε οσο και να χτυπιομαστε αν δεν κλεισουν ΑΥΤΟΙ την τηλεοραση,δεν κανουμε τιποτα..μαπα το σχεδιο...
Και θα μου πει καποιος ..'' αν το αναμεταδωσουμε ολοι αυτο το επαναστατικο μνμ..ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ..φτασει στα αυτια αυτων που εχουν τα μηχανακια''
και αναρωτιεμαι εγω..

ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ??
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ,ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ...

ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ



απο τον φίλο μας oynagki.pblogs.gr

2 σχόλια:

thanos είπε...

χαιρομαι που σου αρεσε αυτη η πρωτοβουλια..την καλησπερα μου

Ξευτίλα είπε...

Το είπα απο την αρχή φίλε μου, θα φωνάξω σε ότι θέλει φωνή, αλλα πάντα γιαυτά που είναι για καλό, έχεις έναν αγώνα κατά των σκουπιδιών της τηλεόρασης, είναι αγώνας και είναι καλό, πρέπει να φωνάξουμε όλοι μας..

Καλημέρα